Kata motivasi

"Tiada siapa yang paling pandai dan paling bodoh di dunia ini kerana setiap yang pandai itu boleh menjadi bodoh dan setiap yang bodoh itu boleh menjadi pandai."
Jadilah Guru yang Cemerlang Dunia & Akhirat

Tuesday, September 18, 2012

Seronoknya cuti hari isnin..Almaklum setelah bercuti panjang.. kalau dah dapat cuti.. memang malaslah dibuatnya.. tapi jgn... tak boleh ada perasaan macam tu kan.. Perjuangan menuntut ilmu tidak perlu ada rasa macam tu.. HEHEHE Kuliah Kajian tindakan hari ini. Ada 2 group yang present prososal... tapi group aku belum boleh nak present lagi sebab tak siap sepenuhnya.. Tadi ada 2 group... group pertama ok.. power point menarik.. ada link2 lagi.. group kedua pulak ada problem sebab buat tajuk mengkaji kreativiti pelajar dalam subjek pendidikan seni.. tajuk lecturer tak izinkan sebab kreativiti tak boleh diukur... terlalu umum dan seubjektif.. Kayu pengukur untuk kreativiti tak ada... betul gak... Dr. Shaheda ne ok... group pertama pun tak de 2 benda pun boleh dapat markah tinggi gak...

Group aku pulak... ubah punya ubah... akhirnya dapat lah tajuk.. minggu depan present...tak sabar rasanya... hhuhuhhuh..

No comments:

Post a Comment